Forestil dig, at Uniconta automatisk kørte efterberegn beholdning, efterberegn kostpriser, opdater styklistepriser, Opdater debitoroplysninger fra Virk, tog automatisk lokal backup med faste tidsintervaller.
Forestil dig som udvikler eller forhandler på Uniconta, at funktioner, du udvikler for dine kunder på Uniconta, automatisk kan afvikle kald til andre kørsler eller ting i Uniconta ved givne events.
Det er idéen bag Automate Uniconta.
Løsningen automatiserer helt enkelt en masse trivielle rutiner, de fleste glemmer at udføre af samme årsag.
Teknisk set er Automate Uniconta en ”job/batchafvikler”, der kører på en række servere, UniFactory administrerer.
For hver funktion, man ønsker automatiseret, kan opsættes, ved hvilke hændelser (events), eller med hvilken frekvens, funktionen skal køres.
Resultatet er øget produktivitet og mindre risiko for forglemmelser og fejl hos jer.
Med UniFactory Fragtgebyr håndtering kan I angive pr. kunde, om kunden skal tillægges fragtgebyrer på salgsordrer automatisk, og I kan i ordrebeløbsintervaller bestemme, hvor stort fragtgebyr, der skal tillægges. Tillægget håndteres som en ekstra ordrelinje med et varenummer, så I via varenummeret (gruppen) selv kan bestemme, hvor fragtindtægten skal bogføres i finans.
Automatisk fragtstyring direkte i Uniconta – print labels, vælg transportør og få tracking tilbage på ordren helt automatisk.
Med integrationen mellem salgsordrer i Uniconta og fragtportalen ”Shipmondo”, letter man arbejdet med
at informere vognmænd/transportører, og man får automatisk track & trace information retur på
salgsordren i Uniconta.
Optimer dine lager- og ordreprocesser med UniFactory Ordreproduktion, der automatisk håndterer reservering og fjernelse af komponenter i styklister, når færdigvarer tilføjes og leveres/faktureres i salgsordrer, alt imens den præsenterer en pletfri kundeoplevelse ved kun at vise den færdige vare.
Unifactory Intercompany automatiserer handel mellem dine egne selskaber i Uniconta. Opret salgs- og indkøbsordrer automatisk på tværs af regnskaber – spar tid, undgå fejl og få fuldt overblik.
Gør afgiftshåndtering simpelt og effektivt i Uniconta med UniAfgift Plug-in! Håndter multiple afgifter pr. vare, og automatiser afgiftsberegning og -tilføjelse til salgsordrer for en strømlinet finansiel proces.
UniMail Plugin til Uniconta automatiserer og forenkler processen med at vedhæfte og sende filer fra dit varekartotek i dine Outlook-e-mails. Det strømliner kommunikationen, sikrer nødvendige dokumenter altid er inkluderet i dine e-mails, og mindsker manuelt arbejde.
Med ordrestatus modulet får I bedre overblik over, hvor langt jeres salgs- og indkøbsordrer er kommet. Og I
får overblik over de dokumenter, I har mailet til kunden/leverandøren.
Projektproduktion integrerer modulerne lager, salgsordre, indkøb og projekt til én samlet enhed.
Moduet bruges typisk, hvor I får en større ordre, der både indebærer produktion hjemme og montage ude hos kunden.
Modulet skaber links mellem modulerne, og danner en samlet efterkalkulation på projektet for både produktion, montage, underleverandørarbejde, materialekøb, tidsforbrug og fakturering.
Forestil dig, at du i ét skærmbillede kunne få overblik over, hvilke varer der ikke kommer hjem til tiden til at
indfri de lovede leveringstider på ordrerne?
Så ville du nemt kunne ringe til kunderne og informere dem.
Det er god kundeservice og kan være afgørende for, om din virksomhed kan fastholde kunderne.
Derudover sparer det en masse tid i administrationen på ikke at skulle lede i systemet for at finde ud af, om
varerne kommer til tiden, eller hvorfor de ikke gør. Når kunder ringer og rykker for deres varer.
UniFactory Dashboardpakke - Din Nøgle til dybdegående salgsindsigt. Optimer din salgsstyring med UniFactory Dashboardpakken.
Analyser kritiske salgsdata, overvåg ordrebeholdninger, og dyk ned i dybdegående kundeanalyser med lette og intuitive dashboards, skræddersyet til dine behov.
Sikr din prisstrategi med UniFactory's gennemsnitskostpriser plugin. Opnå nøjagtige, hurtige oversigter over varekostpriser og understøt dine sælgere med præcise data for optimeret indtjening. Klar, konsis og skabt for at booste din bundlinje. Lær mere eller få en demo nu.
Styrk din ordrebehandling med UniFactory PopUp! Et must-have Uniconta plugin der sørger for, at vigtige notater popper op, når du opretter salgs- eller indkøbsordrer, og dermed minimerer risikoen for oversete detaljer og dyre fejl i din handel med kunder og leverandører
Med UniScan appen får I en nemmere og sikrere varemotagelse, pluk til salgsordrer og produktioner og lageroptælling.
Løsningen er den eneste på markedet, hvor lager-, ordre-, indkøbs- og produktionsmodulet i Uniconta er
den eneste database bag scannerløsningen.
Med andre ord, løsningen er udviklet udelukkende til Uniconta og læser og skriver direkte i Uniconta’s
kartoteker.
I slipper for problemer med integration ved nye versioner af eksterne scannerløsninger og Uniconta.
UniScan understøtter 3 lagerstyringsmåder:
1. Lager med fast placering af hver vare
2. Lager med flydende placeringer (flydende lager)
3. Lagerstyring på hovedlager og biler
UniFactory tilbyder sammenhængende mailintegration fra Office365 til Uniconta, med tilpasset mailopbevaring, automatisk synkronisering, og direkte opfølgningsaktiviteter fra Outlook. Få en effektiv og strømlinet mailhåndtering med en overkommelig prisstruktur.