Arbejder din virksomhed projekt- eller opgaveorienteret, eller udfører I service på udstyr hos kunder, så får I med UniTid en fuldintegreret styring, hvor alt håndteres og styres fra Uniconta.
Med UniTid og Uniconta får I en ”all-in-one” løsning til at styre:
- Projekter
- Opgaver
- Planlægning
- Tidsopsamling
- Lagerstyring
- Kvalitet
- Løn
- Gentagne servicebesøg
Både projektstyringen, økonomi og løn styres fra Uniconta, og I slipper dermed for integrationer til 3. partsprodukter, der har deres egen sagsstyring, og hvor der ofte opstår problemer, når der kommer nye version af enten Uniconta eller det eksterne system.
Løsningen vil kunne spare mange timer i jeres administration, og I vil få et meget bedre overblik over økonomien i jeres projekter og opgaver, samtidig med at I får overblik over medarbejdernes ”performance”.
Medarbejderne får bedre overblik over deres opgaver, kan nemmere registrere tids- og materialeforbrug, får hjælp til at navigere direkte til kunden og kan nemt udfylde kvalitetssikringsskemaer og tage billeder af sagen.
Timer og forbrug registreret på app’en kører automatisk ind i godkendelseskladder i Uniconta. Billeder og dokumentation gemmes automatisk som vedhæftede filer på projektet.